קצר וקולע:

מיכשור חדשני עוזר לנו להשיג תוצאות עמוקות ומדויקות.  אנו מסירים שיער בלייזר, מסירים פפילומות וכלי דם דקיקים ללא כאבים וצלקות.  אנו ממצקים ומחליקים את העור, מסירים פיגמנטציה ואקנה, מספקים טיפול יעיל ובטוח.

הדרך שלך לעור מוצק וצעיר יכולה להתחיל כאן!
בקליניקה שלנו תמצאו מענה לכל בעיית עור. אנו מטפלים ברוזציאה, קופרוז, עור שמן ויבש, אקנה וקמטים.  אנו מסירים פפילומות, קסנטלזמות, גמנגיומות ופיגמנטציה. מטפלים בעור מגורה. נותנים ייעוץ מקצועי לשמירה על עור בריא.
מקסימום התנסות עם מכשור מתקדם, למתיחה ולמיצוק של עור הפנים!
הטיפולים המתקדמים בתחום האסתטיקה מציעים מגוון פתרונות לשיפור איכות העור וטיפול בבעיות שונות. בין השיטות המובילות ניתן למצוא את לייזר קרבון, המטפל באמצעות אור לפירוק פיגמנטים ושיפור מרקם העור, וטיפולי IPL, המשתמשים בפולסי אור אינטנסיביים כדי לטפל בכתמים, נימים וקמטים. טכנולוגיות כמו אלקטרופורציה ויונטופורזה משפרות את חדירות העור לחומרים פעילים, בעוד פוטותרפיה וטיפולי פלזמה מציעים פתרונות על בסיס אור ואנרגיה תרמית. פילינג יהלומים ופרפינוטרפיה משפרים את מרקם העור על ידי קילוף והוספת לחות. כל טיפול מציע יתרונות ייחודיים, בהתאם לצרכים ולמטרות של המטופל
1

אפולו דואט

2

לייזר קרבון

3

בארופורזה

4

אלקטרופורציה

5

פוטותרפיה

6

פילינג יהלומים

7

טיפול ב-IPL

8

טיפולי פלזמה

9

יונטופורזה

10

פרפינוטרפיה

11

Tixel-mezotics

12

Forma Tk - "מגמה"

בואי לטיפול התנסות במחיר היכרות!
מפגש היכרות ראשוני עם ייעוץ ואבחון ע"י ליליה בורוכוב

אבחון העור

החלק הראשון של לתחילת הטיפול כולל מילוי שאלון ואבחון העור. זה הכרחי כדי להבין את המצב הנוכחי של הלקוח. אנו קובעים מה ניתן לעשות ועל אילו מכשירים לעבוד

אבחון העור במכשיר

השלב השני הוא אבחון מצב העור בעזרת מכשיר מיוחד. כולל אבחון השכבות העמוקות של העור באמצעות מיקרוסקופ מיוחד. הוא מאפשר לקבוע את עומק הפיגמנטציה, מצב בלוטות החלב ומידת הקמטים.

דיון ותכנון טיפול

השלב השלישי הוא דיון ובחירת תכנית עבודה. שיטות וטכנולוגיות מתקדמות נבחרות כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר

התאמה טיפול ביתי

שלב רביעי הוא בחירת הטיפול הביתי לשמירה על תוצאות ושיפור מצב העור של הלקוחה

  • הרוקמים 26, חולון, ישראל
  • עזריאלי חולון בניין C ,קומה -6